Design heiser med nye KONE Studio Prøv

Nettbaserte kundeportaler og digitale apper for dine heiser, rulletrapper og dører

Hold deg oppdatert hvor som helst og når som helst

Hold deg oppdatert på tilstanden for dine heiser, rulletrapper og/eller automatiske bygningsdører, og fremdrift på service- og vedlikeholdsarbeidet døgnet rundt

Bilde

Overvåk anlegget ditt i sanntid

Få sanntidsinformasjon om tilstanden til heisene, rulletrappene og de automatiske bygningdørene i anlegget.

Bilde

Hold øye med hva vi gjør

Gjennomgå tidligere, pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid og tilknyttede kostnader.

Bilde

Få hjelp når du trenger det

Kontakt en kundeservicemedarbeider raskt og enkelt, ved behov.

KONE Online

Lett tilgjengelig sanntidsinformasjon om service og vedlikehold

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

Alle service- og vedlikeholdsdata på ett sted

KONE Onlines nettportal gir deg og ditt team tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for hele anlegget døgnet rundt.

Du kan også gå gjennom vedlikeholdskontrakter og generere kostnads- og servicerapporter for å hjelpe deg med planlegging og budsjettering.

Be om tilgang i dag via kontaktskjema under.

img_viavika_man_women_laptop_950x540

God oversikt over anleggets fortid, nåtid og fremtid

I KONE Online nettportal kan du gå gjennom anleggets historikk når det gjelder tilgjengelighet, ytelse og reparasjonskostnader – samt hvor raskt KONE har reagert på dine service- og vedlikeholdsforespørsler. Du kan enkelt kontrollere data om utkall og annet service- og vedlikeholdsarbeid for å ha full kontroll over det som pågår.

I tillegg til pågående aktiviteter kan du få data om anleggets ytelse og kostnader på lengre sikt, for å hjelpe med fremtidig planlegging og budsjettering.

Be om tilgang i dag

KONE Online er tilgjengelig for alle kunder som har en service- og vedlikeholdskontrakt med KONE

KONE Mobile

Sanntidsoppdatering mens du er på farten

img_phone_elevator_call_0950x540

Ha full kontroll

KONE Mobile hjelper deg å følge fremdriften på alle service- og vedlikeholdsoppgaver, fra forespørselen registreres til arbeidet er utført. Du får et tydelig bilde av alt som skjer på anlegget ditt, inkludert pågående service- og vedlikeholdsarbeid og om anlegget er i drift eller ikke - med tilstandsrapporter på smarttelefonen din.

Med KONE Mobile kan du forbedre planlegging og budsjettering med detaljerte rapporter for service- og vedlikehold av anlegget og reparasjonshistorikk, samt informasjon om arbeidet som er utført og kostnader.

Det er enkelt å sende en serviceforespørsel fra smarttelefonen, like enkelt er det å kontakte en serviceekspert på KONEs kundeservicesenter.

Last ned appen for å komme i gang.

Nettbaserte kundeportaler og digitale apper for dine heiser, rulletrapper og dører

Kontakt oss

Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.


Cookies (informasjonskapsler)

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta alle' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.