
Snakk med en ekspert
Har du generelle spørsmål? Ring KONE kundeservice på 909 22 909.
KONTAKTINFORMASJON FOR SERVICEKUNDER
Har du generelle spørsmål? Ring KONE kundeservice på 909 22 909.
Meld inn en serviceforespørsel eller nødsituasjon
Ring oss på 90922909 for rask assistanse
Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com
NETTBASERTE VERKTØY
Få full oversikt med sanntidsdata om drift og vedlikehold. Våre nettbaserte verktøy gir deg trygghet og enkel tilgang til utstyrsstatus når du trenger det.
Få tilgang til drifts-, feil- og reparasjonsdata for alle anleggene dine, når som helst, hvor som helst – via en brukervennlig nettportal.
En enkel app som gir deg sanntidsvarsler om utstyrsstatus, planlagte servicebesøk og pågående vedlikeholdsarbeid.
Få sanntidsinformasjon om dine heiser, rulletrapper og automatiske dører.
Gjennomgå tidligere, pågående og kommende arbeid, samt tilhørende fakturaer.
Snakk med en kundeservicemedarbeider umiddelbart når du trenger det.
Vanlige spørsmål om kundeservice
KONE Online og KONE Mobile gir deg og teamet ditt tilgang til drifts-, vedlikeholds- og reparasjonsdata døgnet rundt.
Sjekk status via KONE Online eller KONE Mobile. Hvis utstyret er tilkoblet vår skytjeneste, kan du se om vi allerede jobber med saken. Du kan også sende en serviceforespørsel direkte fra portalen eller appen, eller ringe oss for rask hjelp.
KONE Online eller KONE Mobile viser deg alle kommende og tidligere servicebesøk for alt utstyret vi vedlikeholder for deg.