Overvåk anlegget ditt i sanntid
Få sanntidsinformasjon om tilstanden til heisene, rulletrappene og de automatiske bygningdørene i anlegget.
Hold deg oppdatert på tilstanden for dine heiser, rulletrapper og/eller automatiske bygningsdører, og fremdrift på service- og vedlikeholdsarbeidet døgnet rundt
Få sanntidsinformasjon om tilstanden til heisene, rulletrappene og de automatiske bygningdørene i anlegget.
Gjennomgå tidligere, pågående og kommende service- og vedlikeholdsarbeid og tilknyttede kostnader.
Kontakt en kundeservicemedarbeider raskt og enkelt, ved behov.
Lett tilgjengelig sanntidsinformasjon om service og vedlikehold
KONE Onlines nettportal gir deg og ditt team tilgang til data om ytelse, service, driftsstans og reparasjon for hele anlegget døgnet rundt.
Du kan også gå gjennom vedlikeholdskontrakter og generere kostnads- og servicerapporter for å hjelpe deg med planlegging og budsjettering.
Be om tilgang i dag via kontaktskjema under.
I KONE Online nettportal kan du gå gjennom anleggets historikk når det gjelder tilgjengelighet, ytelse og reparasjonskostnader – samt hvor raskt KONE har reagert på dine service- og vedlikeholdsforespørsler. Du kan enkelt kontrollere data om utkall og annet service- og vedlikeholdsarbeid for å ha full kontroll over det som pågår.
I tillegg til pågående aktiviteter kan du få data om anleggets ytelse og kostnader på lengre sikt, for å hjelpe med fremtidig planlegging og budsjettering.
KONE Online er tilgjengelig for alle kunder som har en service- og vedlikeholdskontrakt med KONE
Sanntidsoppdatering mens du er på farten
KONE Mobile hjelper deg å følge fremdriften på alle service- og vedlikeholdsoppgaver, fra forespørselen registreres til arbeidet er utført. Du får et tydelig bilde av alt som skjer på anlegget ditt, inkludert pågående service- og vedlikeholdsarbeid og om anlegget er i drift eller ikke - med tilstandsrapporter på smarttelefonen din.
Med KONE Mobile kan du forbedre planlegging og budsjettering med detaljerte rapporter for service- og vedlikehold av anlegget og reparasjonshistorikk, samt informasjon om arbeidet som er utført og kostnader.
Det er enkelt å sende en serviceforespørsel fra smarttelefonen, like enkelt er det å kontakte en serviceekspert på KONEs kundeservicesenter.
Last ned appen for å komme i gang.
Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.