Design heiser med nye KONE Studio Prøv

Dette får du

Vår KI-baserte servicetjeneste KONE 24/7 Connected Services gir mindre nedetid, da heisene selv informerer vår montør før en evt. alvorlig feil oppstår. I tillegg kan du enkelt overvåke alle serviceaktiviteter på anlegget via KONE Online-tjenesten.

Sikkerhet

Intelligente heiser skaper forutsigbart heisvedlikehold, noe som betyr bedre sikkerhet enn noensinne for sluttbrukere. Døgnet rundt-analyser reduserer risikoen for ulykker eller at noen sitter fast i heisen. Hvis en feil oppstår, informerer heisen vår montør, og vi retter feilen umiddelbart.

img_konedoreclose535x365

Mer transparent

Unngå kjedelige overraskelser og hold deg informert om heisens status. Du mottar kontinuerlig informasjon via en valgfri kanal, for eksempel KONE Online eller KONE Mobile. Hvis en heis i en gruppe slutter å fungere, vet du det umiddelbart før feilen kan forårsake forstyrrelser i bygningen og føre til klager.

img_värdeökadtransperans

Intelligent

Et smartere, forutseende vedlikehold basert på kontinuerlige analyser reduserer risikoen for plutselige feil med heisene og sikrer maksimal tilgjengelighet. Du sparer tid og optimaliserer både bygningens personstrøm og virksomhet. En forbedret brukeropplevelse gjør bygningen mer attraktiv for leietakere.

img_värdeintelligens

Sett en stopper for driftsproblemer før de oppstår!

KI-basert prediktiv service er neste skritt mot fremtidig vedlikehold av heiser. Tjenesten gjør at heisen er så intelligent at feilene oppdages på forhånd.

Slik fungerer det

Bedre planlagt, raskere og mer forebyggende vedlikehold.

1.

Sensorer overvåker heisene dine og intelligent teknologi analyser og oppdager potensielle problemer før de oppstår.

img_KONE-24-7-Connected-Services-city-graphics_535x365

2.

Heismontøren blir umiddelbart informert om potensielle feil og mottar allerede viktig informasjon før besøket.

KONE Sustainability Report 2015

3.

Vi sender tydelige meldinger til deg i sanntid og rapporterer om alle handlinger vi utfører.

img_KONEonline man with coffee

Resultater fra våre kunder

Disse dataene ble samlet inn gjennom et år fra 100 tilkoblede heiser av forskjellige merker og alder i ulike typer bygninger.

Forebyggende vedlikehold

Vi oppdager i et tidlig stadium behovet for vedlikehold og tiltak før problemer oppstår.

img_tidigatecken

Tidsbesparelse og fornøyde brukere

Dette reduserer antall nedetider og andre store problemer.

img_färreinc

Flere feil løst på samme servicebesøk

Da våre heismontører kjenner feilens art før de ankommer, har de de riktige reservedeler med seg og kan løse problemet raskt.

img_flerlöstaproblem

Kontor

img_24/7 broschyr-norsk535x365

Hva får du med KI-basert prediktiv service? Last ned brosjyren og utforsk mer.

Her kan du lese mer om hvordan forebyggende heisvedlikehold kan være til fordel for din eiendom og virksomhet.

Kontakt oss

Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.


Cookies (informasjonskapsler)

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta alle' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.