Design heiser med nye KONE Studio Prøv

Dette får du

Vår KI-baserte servicetjeneste KONE 24/7 Connected Services gir mindre nedetid, da heisene selv informerer vår montør før en evt. alvorlig feil oppstår. I tillegg kan du enkelt overvåke alle serviceaktiviteter på anlegget via KONE Online-tjenesten.

Sikkerhet

Intelligente heiser skaper forutsigbart heisvedlikehold, noe som betyr bedre sikkerhet enn noensinne for sluttbrukere. Døgnet rundt-analyser reduserer risikoen for ulykker eller at noen sitter fast i heisen. Hvis et problem oppstår, informerer heisen direkte til vår montør, og vi retter feilen umiddelbart.

img_feet535x365

Mer transparent

Unngå kjedelige overraskelser og misnøye blant beboere og besøkende. Du har enkel oversikt og kontroll på statusen til heisene og alle serviceaktiviteter KONE utfører, via KONE Online eller KONE Mobile. Det betyr at du er bedre forberedt på spørsmål fra beboerne og vet at feilen allerede er løst når de hører fra dem.

img_värdeökadtransperans

Intelligent

Et smartere, forutseende vedlikehold basert på kontinuerlige analyser sparer deg tid og bekymringer. Intelligente heiser gjør det mulig å løse potensielle driftsproblemer før de oppstår, raskere og vanligvis med ett enkelt besøk. På denne måten unngås større driftstans med små forebyggende tiltak.

img_värdeintelligens

Sett en stopper for driftsproblemer før de oppstår!

KI-basert prediktiv service er neste skritt mot fremtidig vedlikehold av heiser. Tjenesten gjør at heisen er så intelligent at feilene oppdages på forhånd.

Slik fungerer det

Bedre planlagt, raskere og mer forebyggende vedlikehold.

1.

Sensorer overvåker heisene dine og intelligent teknologi analyser og oppdager potensielle driftsfeil før de oppstår.

img_dataanalys535x365

2.

Heismontøren blir umiddelbart informert om potensielle feil og mottar allerede viktig informasjon før besøket.

img_-codes-and-standards-img-2

3.

Vi sender tydelige meldinger til deg i sanntid og rapporterer om alle handlinger vi utfører.

img_KONEmobil535x365

Resultater fra våre kunder

Disse dataene ble samlet inn gjennom et år fra 100 tilkoblede heiser av forskjellige merker og alder i ulike typer bygninger.

Forebyggende vedlikehold

Vi oppdager i et tidlig stadium behovet for vedlikehold og tiltak før problemer oppstår.

img_tidigatecken

Tidsbesparelse og fornøyde brukere

Dette reduserer antall nedetider og andre store problemer.

img_färreinc

Flere feil løst på samme servicebesøk

Da våre heismontører kjenner feilens art før de ankommer, har de de riktige reservedeler med seg og kan løse problemet raskt.

img_flerlöstaproblem

Boligbygg

img_24/7 broschyr-norsk535x365

Hva får du med KI-basert prediktiv service? Last ned brosjyren og utforsk mer.

Her kan du lese mer om hvordan forebyggende heisvedlikehold kan være til fordel for din eiendom og virksomhet.

Kontakt oss

Fyll inn skjemaet nedenfor om hvordan vi kan hjelpe deg. En av våre medarbeidere kontakter deg så snart som mulig. Gjelder det feilmelding kontakter du oss på telefon 909 22 909 (TASTEVALG 1) eller via e-post: feilmelding@kone.com

Sample form






+47







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Autowalks|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vennligst merk at når du sender inn dette skjema samler vi dine kontaktopplysninger. Mer informasjon om våre retningslinjer for personvern.


Cookies (informasjonskapsler)

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å optimalisere nettstedets funksjonalitet og for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Hvis dette er greit for deg og du godtar alle cookies, klikker du på 'Godta alle' -knappen. Du kan også lese mer om vår datahåndtering i vår personvernerklæring.