Bygning
Er bygningen din tilgjengelig døgnet rundt eller bare i arbeidstiden? Er det en høy bygning der heisen brukes ofte? Hvilket formål har bygningen?
Utarbeid en skreddersydd service- og vedlikeholdsplan for heiser, rulletrapper og bygningsdører sammen med KONE. Velg de tjenestene som best passer for dine behov og hold deg oppdatert uansett hvor du befinner deg med smarte digitale verktøy.
Når du velger hva du ønsker at service- og vedlikeholdskontrakten din for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører skal dekke, lønner det seg å tenke på bygningens, anleggets og brukernes behov. Nedenfor finner du noen eksempler på ting du må tenke over.
Er bygningen din tilgjengelig døgnet rundt eller bare i arbeidstiden? Er det en høy bygning der heisen brukes ofte? Hvilket formål har bygningen?
Har du brukere med spesielle tilgjengelighetsbehov? Hvilke problemer kan du eller brukerne få hvis en heis, for eksempel, får driftsstans?
Hvor mange utstyrsdeler har anlegget i bygningen og hvilken type og modell er det? Hvor gammelt er anlegget i bygningen og hva er tilstanden til det?
Våre service- og vedlikeholdstjenester for heiser, rulletrapper og automatiske bygningsdører omfatter grunnleggende løsninger som kan tilpasses alle dine service- og vedlikeholdsbehov, store som små.
Våre basistjenester dekker alle grunnleggende service- og vedlikeholdsaktiviteter for anlegget ditt, inkludert aktiviteter som må utføres i henhold til lokal lovgivning. Basistjenester omfatter detaljer som når og hvordan det skal utføres service og vedlikehold på anlegget, hjelp med service- og vedlikeholdsinspeksjoner og hvordan passasjerene kan komme i kontakt med KONE ved en eventuell driftsstans eller nødssituasjon.
Dra nytte av det siste innen smart, forutsigbar service og vedlikehold med KONE 24/7 Connected Services – færre feil, raskere reparasjoner, økt sikkerhet, og et klart bilde av alt som skjer på anlegget ditt.
Vårt utvalg av tjenester knyttet til reparasjoner og driftsstans omfatter alternativer for enhver situasjon: ikke-planlagte reparasjoner, driftsstans, funksjonsfeil og andre anleggsfeil.
Med mobil og nettbrett som arbeidsverktøy kan våre servicemontører raskt få viktig informasjon om heisens status, bestille reservedeler og få et klart bilde av heisens servicebehov.
Med KONE 24/7 Connected Services har det blitt enklere for oss å forutse, vedlikeholde og gripe inn før det oppstår en feil. For deg betyr dette bedre sikkerhet, full transparens og trygghet, for skulle det skje noe, vet vi det allerede.
Modernisering av heisen er en investering som betaler seg på mer enn enn måte: bedre pålitelighet, miljøeffektivitet, sikkerhet og utseende. Er det på tide å modernisere?
Du kan bruke skjemaet under til å fortelle oss mer om hvordan vi kan hjelpe deg. En i teamet vårt vil svare deg så snart som mulig.